Saturday, March 6, 2010

photoscape....

tepat pkul 12 tengahhari td....lega gila aku...akhirnya abes jugak seksa aku tuk minggu ni...abes dh test akaun...alhamdulillah...smua jln lancar....balek2 je tros online...hahahah...tp bnda prtama wt aku download photoscape...mmbe aku la ni yg dok rancak wt bnda ni..aku pn tringin gk nk blaja...stelah hampir 1 jam aku menggeledah bnda alah ni akhirnya aku berjaya juga edit gmbar bley tahan ok la jugak....baru 1st time wt kn...kira ok la bg org yg x kreatif cm aku ni kn...hahahah...seharian jugak la aku explore bnda ni...try wt mcm2....lpas tu tdo kejap...ptg plak g psar mlm....beli mee rojak....1st time mkn...hahahhaa....not bad la rasa dia...aktiviti biasa aku dihujung minggu di waktu mlm semetinya lepak kt bilik tv la...tp tetba plak blik tv kunci td...bengang aku....so,tukar plan la....g lepak bilik boom...karaoke kejap...bca paper ngan lyn...keja gelak je...da je bnda kotor yg kitorang pk....hahahaha...msok senah skali lg la...hahahahha...x tahan btol sembang ngan diorang ni...smpai x sedar dh nk dkt pkul 1....hahahha...pastu balek terus online balek....meneruskn keja photoscape ni...ni aku tunjuk sikit beberapa hasil keja aku....k la...chowcinchow....



No comments: