Wednesday, March 31, 2010

clumsy....

alahai....2 3 ari ni clumsy btol aku....bju asyik kotor je....smalam kena kuah masak lemak kt lengan bju kesayangan aku....ari ni kena kuah kailan ikan masin plak kt baju kurung aku.....abes bau ikan masin kt baju aku...trpksa bsoh bnyk baju....pa la nseb aku....pnat btol nk mmbasuh bnyk2 bju ni...bru je bsoh smalam ari ni baju dh sparuh baldi dh.....apa kes???aku pn x tau bila msa aku pkai bju bnyk2 tue....hahahaha....tp xpala....bsoh jela bju tiap2 ari....smpn lma2 pn x elok gk....lpas ni klas ctu....msa tuk dgr lagu...hahahhaha.....lpas tu statistic plak pkul 2.......mlm bel plak.....adoyyyaiiii....tp......................esok aku free!!!!!!!!!!!xda klas dh!!!!!!!!!!!hahahahah....hepy gla..........msa tuk njoy!!!!!!!!!!haipppp.....NUR ADILA....kena study la.....exam dh dekat....=(.....k la....chowcincau....

2 comments:

bulatkocik said...

wahh..nie mesti byk brangan kan..fantasi kuat nie..hehe
g blja jgn mlz2..;)

kngah said...

tak leh call out.....