Monday, March 8, 2010

haishh....

niat di hati nk study ctu ptg ni....nmpaknya hajatku x kesampaian la....buka je buku mata jd berat....so, aku pn ubah target kepada katil...hahaha...bila dh sedap baring tetba x leh nk pejam plak....aduhh...laz2 skali bkak lappy la senang...hahaha..tringat plak kt buchuk aku ni..trasa nk ubah slera cket...huuhuh...aku pn basuh cket sana sini...dh siap!!hahaha..ckup la tu tuk ari ni...mlas nk men photoscape arini...xde gmbar trbaru nk edit...hahaha...nmpaknya dh isytihar perang photoscape dh antara aku ngan fendy...aku xkn kalah ngan dia....hahahah...td klas smpai pkul 2...dh da asgment baru...baru ingat nk rehat cket minggu ni....aduyai...bila la nk abes smua ni...dh x sbar nk cuti dh ni...mlas dh nk dok cni....smalam tgh2 sedap aku dok online tetba syaida soh tutup tingkap...dlm ati aku mmg ingat da pontianak je kt lua tu....bpak tkot...rupa2nya da org kena rasuk kt aras aku...tkejut gla...trus aku tutup lappy n landing ats katil...spanjang mlm asyik tepk je....tp xpa..lma2 dh okla....markah kuiz eco td x bpa memuaskn ati aku sbb aku bnyk slah kt tmpat yg senang....ape ke jadahnya???bnda sng leh careless....tp xpela...aku msti usha lbey lg time test nnt(jgn ckp je)...hahahah....ari ni da lg mulut2 yg x penat2 nk begosip...ingtkn dh xda dh...rupanya da lg yg dok kta kt blakang aku...siap tgk plek lg td....suka ati hampa la...aku dh mlas nk ckp pa dh...
k la...ni da cket lg gmbar photoscape smalam...slamt cuci mata la ek...chowcincau...



No comments: