Friday, January 28, 2011

coklat box!!!

tolong3!!!aku nk cari coklat box yg cantik2....spa2 bleh bg link kt aku...plez!!!

Tuesday, January 25, 2011

ENCHANTED.COM

RM39

RM45

Sunday, January 23, 2011

Tuesday, January 11, 2011

i miss my syg....

Thursday, January 6, 2011

1st week kt taman desajaya....

mgu 1st start klas dh nk hbes....smua dh start blaja....tnsion btol...lect ni pn relax2 la dlu....mgu dpn la bru start blaja...bnyk msa lg...hahahah....klas aku dpt 4 lect laki sorang lect pompuan...hahaha...mmg la sgt bez kn....hrap2 ujong mgu ni xdk keja lg yg nk kena buat...nk relax dlu...hahahah..mgu 1st nk mcm2 jd....moto jatoh la...kunci tertgl kt moto la...hahaha...kenangan btol hari 1st g klas nek moto...hahah...tp dlm sronok2 aku dgn kwn2 aku dkt rumah ni da jgk yg buat aku sedih..hmmmm...xnk cite pnjg...bia la jd rhsia aku ....thanx kwn2 sbb bg smangat kt aku.....aku ni mmg lemah cket bab2 mcm ni...n akan slamanye lemah....n aku x ckup baek utk dia...aku jhat...=(

Saturday, January 1, 2011

rumah baru...

ahad...2 januari...aku smpai jengka pkul 6.40 pg....fendi dtg amek pkul 7.45...hahah...smpai tetdo aku tgu kt terminal 2....tp xpe...rndu pny psal tgu jugak...hehhe...finally...smpai jugak aku kt rumah 'baru' aku ni..hahaha...sronok rsa dok dlm rumah....x dh rsa dok hostel.....bebas!!!hahahahahha....smpai2 je aku takot nk masok...tp brani kn jugak....aku tros kmas brg...sapu smpah cket...n done....ni dok rehat jup...sat gi nk p kmas dpur cket2....buang ape yg ptot...mcm2 sgt aku tgk kt dpur 2...rumah aku bleh tahan la....xla trok sgt.....tp x la perfect jgk mcm rumah yg laen kn...aku x mnd lg ni...mmg rsa nk mnd tp takot...hihihi...lwak kn...tp nk buat cmna mmg aku takot sbb x besa lg dgn rumah ni....hahah...cpt la dtg wahai kwn2...aku nk mnd ni....nk jenguk toilet 2 pn aku takot...hahahah....bkn kata toilet....nk masok rumah time awal2 td pn aku takot....hahahha....mmg pnakot btol...cmna la aku nk dok sorang nnt kt rumah ni klau org len balek...hahah....k la...nnt aku crita lg psal rumah baru aku ni....chowcincau...

Thursday, December 30, 2010

kal ho na ho...

hadoihh...awat la shah rukh khan ni terer sgt blakon...habis bengkak mata aku dok nanges tgk crita kal ho na ho...crita ni mmg da best!!!stiap kali aku tgk mesti nanges gla....bukan stakat nanges time ending...lg 30 minit crita 2 nk hbes aku dh nanges bgai nk gila dh...hahahha...mmg terbaek la....wpun dh bnyk kali tgk tp x penah jemu....tgk srk yg hensem lg smart....tgk saif ali khan yg comel n preity zinta yg sgt2 sweet dgn lesung pipit dia 2....wahhhh!!!ni la cita hndustan yg plg aku suka sbb bleh buat aku gelak..bleh buat aku nanges...mmg mnarik jln crita dia....kita bleh msok dlm situasi crita 2...x ksah la jd apa pn...klau jd aman(srk) kita bleh rsa apa yg org yg nk mati rsa....mcm mna dia bleh kuat korban kn cinta dia utk org laen...he is like an angle in that story...wah...hahahha...bleh nmpk yg dia syg gila kt naina tp sbb dia tau dia hidup x lama n dia x nk naina tersiksa klau dia mati so dia pn try satu kn rohit n naina....n bila naina tau yg aman syg dia n aman x dk msa yg lma nk hidup...perghhh!!!start dr tu scene air mata bermula...bukan stakat dlm crita 2 ja....dgn aku2 skali...yg plek aku nanges lg trok dr naina 2 smpai tersedu2...hahahha...trok btol...n the last scene mmg terbaek dr ladang....kt situ kita bleh tgk family bonding diorang yg sgt kuat walaupun diorang jiran je sbnrnye....mcm mna   smua org tgk aman terlantar atas katil...time 2 sedih nk mati....plg aku suka part gia...dia comel sgt...bila aman tny will u married me???time 2 mmg air mata aku ni mencurah2 ke ladang gandum...hahhaha...mcm la dia mntak kawen dgn aku kn...tp gia 2 budak kecik so sgt tersentuh la bila aman buat mcm 2...tgk jiran2 smua nanges n da last part between aman, naina n rohit....saat 2 plg genting skali...aku rsa mcm aku masok dlm crita 2...mcm aku yg jd naina...kdg2 aku pk mcm mna klau aku jd aman...mmg sgt2 syahdu la wei....tolong la tgk kal ho na ho....jika esok masih ada...meaning dia sgt mendalam....sdeyh.....chowcincau...nk sambung nanges....