Thursday, March 4, 2010

buzy+vios trd

ada 2 test minggu ni...business ngan akaun...redho jela...tp aku xnk cite psal test!!nk cite psal kereta...ha...td da spe ntah bwk bmw 5 series..bpak arr...mcm nk g curi ja...1 hari nnt harap aku dpt la tido dlm keta 2...hahahah....tido pn jd la kn....


td usha vios trd...smart la...tringin nk pkai....x yah la keta mhal2...vios pn dh ok la 2...nmpak style...cm sdap je klau dpt bawak kn....




smart kn warna putih ni....aduh..bkenan gla dh ni.....bla la aku nk dpt kn???hmmm...blaja pn x abes lg dh brangan lbey2.....hahahahha..pa daa....tp ckp psal keta ni....aku tau tgk lua je...klau mai bab dlm2 ni sori la...1 pa pn aku xtau...hahahah...xpe2...nnt dh da vios trd ni aku akn blaja cmna nk sayang kereta ni....hahahahha...dh brangan jauh dh aku ni...ok..abes dh bab kereta....nnt2 kita cita bnda len plak k...chowcinchow....

No comments: