Sunday, March 28, 2010

derma darah.....

tajok cam aku je yg derma darah....hahahah...bukan la.....aku TEMAN org derma darah....hahahaha.....takot la...tgk jarum dia besar sgt....geli tgk darah dok mengalir tu....eieieie...siang td kua bli tuttt ngan fendy....hahaha...korang teka la pa ek......syaida ckap slumber je aku bwk dia....hahahaha....lntak la...dh xda spa nk tmn kn aku kua....dia je yg tgl...klau da syaida xpa la jugak,...huhuh.....lpas tu cari kdai mkn....smua xda jual mknan pnas....1 jengka ni kami pusing....laz2 da 1 kdai ni je ada jual mskan panas....bengang btol...nseb bek sdap la jugak....lpastu baru aku tmn dia g derma darah.....bpak lama gila aku tgu........rmai plak org yg nk derma darah ari ni.......dkt sejam lbey gk la....lma btol....aku tgk dia derma darah rilex je....lpas tu cm xda pa pn...bgun2 cm org sehat ja....hahahaha...bgos btol...klau aku dh pengsan pa....hahahahahh....lpas tu balek...x tau nk wt pa dh...download lgu cket.....2 jela....dok layan lagu cinta abadi....bez gila lagu 2 wei.....k la....chowcincau....

No comments: