Sunday, December 26, 2010

mood nk tulis blog dh dtg!!!!

ok guys...bnda plg pnting nk bgtau aku dh nk kena balek jengka!!!!oh no!!!sgt2 x sronok...xnk balek....knapa la aku x ikot je ckp mak suroh pndah balek kedah kn senang...hmmm...tgk org laen smua parents anta balek tp aku??nek la bus jgk....hmmm....xpela....usong la periuk belanga time nek bus nnt ek....barang x beli apa pn lg...tp xpa la...mmg aku xnk beli barang bnyk pn...susah nk bwk balek...aku ingt nk beli kt sana je smua...senang...apa yg xdak kt sna je aku bli siap2...org jauh...besala kn..hahahha.....crita psal rumah...aku sgt2 kecewa dgn condition rumah 2...terok sgt!!!apala nseb aku dpt owner mcm 2...hhaiaiashhh.....xpela...aku balek lewat cket la nnt....kwn2 yg len balek awal....xpela...bia dorang kmas rumah 2 siap2 dlu...hehhehe....harap2 smua ok bila aku balek nnt....tukar topik plak...cite psal knduri kakngah...evrythings ok...alhamdulillah...sronok dpt kumpul rmai2 dgn adik bradik....gila meriah la....ahhahah...sronok btol aku...n x sabar nk tgu dpt anak sdara plak ni...hahahha....mcm2 jd cuti ni sbnarnya...especially between me n him...haiyyaaa....tp xpe...smua dh kembali ok...n x sabar rsanye nk balek jmpa dia..hheheh...k la...pape pn nk nikmati hari2 terakhir kt rumah ni sblom balek sna.....hahaha...chowcincau....
p/s ni nk kongsi cket gmbar2 sepanjang cuti ni k...


No comments: