Friday, May 7, 2010

malang....=(((

malang sungguh nseb aku ari ni...smua bnda x kena.....dr pg aku dok wt akaun da je yg slah....hmmmm...parah la klau2 dkt2 exam pn cmni lg....haiyyyaaa....apa nk jd ni???arap2 esok ok....hmmm....bru ingt ptg td nk kmas2 bju...tp dsebabkn akaun dh wt aku bengang x jd aku nk kmas brg.....g copy movie lg bek....hahahahah....blek nk leh lyan puas2....huhuhu....mlm td g jmpa syu plak...check jwpn yg aku dh wt...bnyk btol careless...bknnye x reti tp x tgk elok2...kalut sgt....haisshhh.....lpas ni jgn la kalut2 dh...haa....ari ni dpt 1 lgu baru...bez sgt3!!!!love is blind...ramza feat ash king....dgr lagu...confirm ketagih.....hahahah....aku pn smbil mnulis blog ni smbil dgr lgu ni....cte psal pompuan ni kapel dgn laki yg dia x suka....pastu laki len ni cm kesian kt pompuan ni....cm dia pn ska gk la kt pmpuan ni...so, dia sroh pmpuan ni ptus ngan laki yg dia kapel 2....tgk video kt utube...nnt pham la jln crita dia cmna...huhuh...tatata...lyan luv is blind....

No comments: